№1 04.01.2022

Дата: 04.01.2022 15:09
Кількість переглядів: 88

№1 від 04.01.2022 "Про затвердження графіку прийому громадян керівництвом та посадовими особами виконавчого апарату Миргородської районної ради" 


Фото без опису

МИРГОРОДСЬКА РАЙОННА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ
4 січня 2022 року                                                                                                                    №1

Про затвердження графіку прийому громадян
ерівництвом та посадовими особами
виконавчого апарату Миргородської районної ради

Керуючись статтею 22 Закону України „Про звернення громадян”, статтею 55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”
зобов’язую:
1. Затвердити графік прийому громадян керівництвом та посадовими особами виконавчого апарату районної ради (додається).
2. Посадовим особам, які проводять прийом громадян, забезпечити неухильне дотримання затвердженого графіку, якість і повноту розгляду, компетентного вирішення порушених питань та надання відповідей по суті звернень.
3. Керуючому справами виконавчого апарату ЄМЦЮ А. В. довести графік до відома громадськості шляхом його оприлюднення на офіційному сайті районної ради та розміщення на інформаційній дошці у приміщенні районної ради.
4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату ЄМЦЯ А. В.

Голова районної ради                        Наталія ГИРКА

ЗАТВЕРДЖЕНО:
розпорядження голови 
районної ради від 04.01.2022 р. № 1


Г Р А Ф І К
прийому громадян керівництвом 
та посадовими особами виконавчого апарату районної ради

№ з/п Прізвище, ім’я, по-батькові Посада Дні та години прийому
1 ГИРКА Наталія Олексіївна голова районної ради вівторок, четвер
10:00 – 12:00
2 КАРАБКА Олег Юрійович заступник голови районної ради понеділок
11:00 – 13:00
3 ЄМЕЦЬ Андрій Володимирович керуючий справами виконавчого апарату п’ятниця
10:00 – 12:00

 

Керуючий справами виконавчого апарату                    Андрій ЄМЕЦЬ
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора