Триває Всесвітній тиждень медіа- та інформаційної грамотності
Щорічно у світі за ініціативи ЮНЕСКО відзначається Всесвітній тиждень медійної та інформаційної грамотності (GlobalMILWeek). Цьогоріч він триває з 24 до 30 жовтня і має тему «Media and Information Literacy for the public good ? Медійна та інформаційна грамотність для суспільного блага».
Медійно-інформаційна грамотність поєднує в собі три взаємопов’язані комплекси компетенцій – інформаційну грамотність як уміння знаходити, аналізувати та використовувати інформацію; медіаграмотність – здатність отримувати доступ до медіа, аналізувати та оцінювати медіаповідомлення, а також створювати контент для самовираження та спілкування; технологічну, або цифрову грамотність, що передбачає вміння користуватись сучасними інформаційними технологіями та програмним забезпеченням з урахуванням усіх можливостей, що надає інформаційний прогрес.
У межах тижня відбуватимуться зустрічі представників медіа, міжнародних та громадських організацій. Національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та інформаційної політики також долучився до заходу. Регіональні ініціативи з медіаграмотності будуть доступні на інтерактивній мапі «Фільтра».
Також заплановано презентувати телевізійний проєкт із «Суспільним», флешмоб #яфільтрую, серія онлайн-дискусій «Медіаграмотність та освіта, медіа, бізнес», запуск національного конкурсу «Репортер» у співпраці з UNICEF та Шведським посольством та публікація тулкіту з медіаграмотності для шкіл від Шведського інституту.
Довідково: Онлайн-платформа проєкту "Фільтр" має на меті об’єднати найкращі рішення та матеріали, що реалізуються державними органами влади, громадськими ініціативами, міжнародними партнерами та медіаспільнотою.